• maptoM
    link
    fedilink
    български език
    arrow-up
    2
    ·
    10 days ago

    Доста добро преживяване. Някои от тези маршрути съм ги ходил пеша и са много добри за минаване малко по-бързо. И като физическо натоварване е добре. Но планинското колело си е солидна инвестиция, за която още не съм се навил. Засега съм си градски колоездач.

    • StatsBGOPA
      link
      fedilink
      български език
      arrow-up
      1
      ·
      edit-2
      9 days ago

      Зависи, Drag Hardy 5.0 cross country колело е приблизително колкото Drag Grand Canyon 7.0 TE градско колело (892 лева и 914 лева в деня на публикуване, в случай, че някой чете в бъдеще), с разликата, че компонентите са малко по-нисък клас и с вилката предполагам трябва да се пази от каране стил freeride и downhill. А в по-горния клас, Drag Trigger 3.1 (за 1 268 лева) пък идва с вилка Rock Shox Judy TK Coil, която е по-надеждна.

      Но като за туризъм и здраве ми се виждат доста разумна сума в сравнение с парите, които повечето българи харчат последните десетина години за коли, туризъм, пиене и други неща. Всяка година рекордите за коледно харчене биват подобрявани.

      • maptoM
        link
        fedilink
        arrow-up
        2
        ·
        9 days ago

        Е, аз съм си циция и карам допотопно градско колело. Засега успявам да се справям с ръждата, а със сменените части засега е не повече от 400лв. Не се хваля, ама за малко контекст :)

        • StatsBGOPA
          link
          fedilink
          български език
          arrow-up
          2
          ·
          9 days ago

          За commuting и това е добре, защото не боли да го оставиш завързано на улицата. Гореизброените трябва човек да ги държи на една ръка разстояние на обществени места, така че зависи от приоритетите и наличния бюджет.