„Това не означава, че заплатите на служителите на градския транспорт не трябва да бъдат увеличени, но нито имаше средства за 400 лева на калпак, нито има за 300 лева – каквото е тяхното последно искане“, добави той.

Като основен проблем Бонев посочи и това, че искането е за еднакво увеличение за всеки.

„При положение, че дефицитните професии са шофьори и сервизни работници, да даваме на чантаджийте в администрацията също толкова увеличение, аз считам за неадекватно“, уточни Бонев.

По думите му само в две от четирите дружества на транспорта – авто и електротранспорт, има 69 човека в счетоводния отдел. А на 7 000 души, работещи в градския транспорт, 700 човека са администрацията.

И посочи тези, които според него за отговорни за назначенията в ръководствата на дружествата: „Това са ГЕРБ, БСП, ИТН, Карлос Контрера от ВМРО и отцепници от „Възраждане“. Без конкурс те смениха ръководствата на дружествата по транспорт преди вече близо година а нов конкурс не е пуснат“.